Selam kızlar, 8buçuk aylık bir kızım var. Korona ülkemize geldiği dönemlerde doğdu. Ne yazık ki çok az kişiyle tanışabildi. Havanın soğuması ve vakaların artması sebebiyle parka bile çıkaramıyorum artık. Evde de tek baktığım için ve kızım artık ayağa kalkma çabalarında olduğu için çok yorucu geçiyor. Siz de durumlar nasıl?