Alyam2020 benim de doğum yapalı 46 gün oldu. 35 gün lohusa kanı bitti zannettim. Iki üç gündür biraz kanamam oluyor. Bugün doktor kontrolü M gittim ve Doktorum bunun normal olduğunu söyledi. Endişelenecek bir şey yokmuş Ara ara böyle kanamalar olabilirmiş Merak etmeyin sıkıntı yoktur Ara ara böyle devam edecektir