Hanımlar merhaba. Kızım bu ayın 16’sında 1 yaşına girecek. 4 aylıkken meme reddi yaşadık ve emmeyi bıraktı bu zamana kadar mama ile beslendi. Ben 1 ay kadar daha mama kullanıp sonra kesmeyi ve İnek sütü ile devam etmeyi istiyorum. Bebeğine 1 yaşını doldurduktan sonra İnek sütü veren anneler var mı? Şimdiden teşekkür ederim.
(Umarım bir kaynana elti görümce postu kadar yorum gelir. 😅😁)