Gokbayes2018 yediklerimizin de sütü etkilediğine dair %100 kanıt yok aslında. Herkes bırseyler soyluyor anlamadım kı. Sütüm de azalmadı aslında. Sadece yogurt yemedıgım ıcın probiyotik eksık. Bir de ben de vitaminsizlik.
Afrikadaki kadınlarda emziriyor hele ki mamaları yok keza suları bile yok. Nasıl sütleri oluyor 🧐
Annem der bizim zamanımız da gaz mı vardı diye. O zamanlar her gıda saglıklıydı.
Yanlıs zamanda büyütüyoruz bebeklerimizi.