Mihribann11 Göğsüm hamilelik doneminde büyüdü iyice ce bebeğimi emzirirken zorlanıyorum ve kızım kavrayamiyorum ucu da yok ağlaya ağlaya emiyor kızım çatlıyor elimde 🙁 benim olup çözüm bulanlar varmı?
Alihamzam Mihribann11 afedersin göğüs ucunu elinle biraz ovala dinçer ucunu çıkarmaya çalış alması icin meme ucuna sekerli su sür catlak icin krem sür
Canannn38 Mihribann11 Silikon göğüs ucu kullanabilirsiniz ben doğunca kullandım göğüsümün ucu yoktu ememiyordu emdikçe emdikçe ucu çıktı şuan 2 aylık bebeğim silikonsuz emziriyorum
Beatrice00 Mihribann11 emzirmeden once sagin memeyi biraz indirin sonra emzirin bakin alicak ayni seyi yasadik cunku
Mihribann11 Alihamzam elimle cikartiyorum tekrarlayabiliyor bu defa kızım isirarak almaya çalışıyor neyaptiysam aynı kısa süreli emiyor
Yarim_Kilo_Kiyma Canannn38 Benimde göğüs uçum içeri kaçık çok, elim ile çıkarıyorum ve silikon uçta aldık ama takınca oğlum çekemiyor. Acaba 2_3 kere denesem fayda eder mi. Buarada sol göğsüm doğumdan beri yara hiç iyileşmedi🙄
Canannn38 Yarim_Kilo_Kiyma Siz bir kaç kez deneyin yada göğüsünüzün ucuna biraz sütünüzden sıkıp sürün sütün tadını alınca tutmaya çalışacaktır Yara olan göğüsünüzede sütünüzden sürün Krem varsa lansinoh göğüs ucu kremi iyi bir krem tavsiye ederim 🤗
Mihribann11 Beatrice00 onu da yaptım göğsüm büyük ağır tutmakta zorlaniyorum ve bebeğim birazda o yüzden alamıyor
Yarim_Kilo_Kiyma Canannn38 Yara olan göğsüme mustela sürüyorum hatta doğumdan önce başladım sürmeye ama yara oldu🙄 silikon var ikende acıyor o nasıl olcak Birde bu göğüs uçları ne kadar sürede iyileşecek, çok can yakıyor 🥺