2,5 aylık kızım var reflüsü olduğu için çok sık kusuyor,emince hemen yatırmamamız gerekiyor. Bizde emzirip omzumuza alıyoruz hem gazı çıksın hem de dik dursun kusması diye. Böyle böyle omuzda uyumaya alıştı başka türlü uyumuyor. Günde 5-6 kez uyutmam gerekiyor her biri en az 15 dk sürüyor. Birde uyutup yatırıyorum hemen gözünü açıyor uykuya dalamıyor,tekrar tekrar omzuma alıyorum. Artık bel ağrısından duramıyorum gün içinde belim boynum ağrıyor. Ben başka nasıl uyutabilirim bu çocuğu Bi fikir verin 🙏