mikkonunannesi- vallahi canim onu bende cozemedim biz bugun girdik daha karantinaya ama esimin belirtileri test yaptrmadan önce vardi banada bulasti kesin yani o sürecte, pozitif cikinca ayri odaya aldim esimi cocugun yanina almiyorum ama illaki benle karsilasiyo evde maske takiyodum esimde ne gerek var zaten sende pozitifsin nefes almani zorlastrma diyo yani mantiklimi mantiksizmi maske takmak yada oda ayirmak bilemiyorum ama cocuktan uzak tutmaya calis yinede esini sende maske tak cocugun yaninda psikolojikman rahat olursun en azindan test yaptirabiliyosanda ara eve gelip yapsinlar