Muzaffer ileride konuşmasının temellerini atıyor canım.yani ses çıkarabilidiğini keşfetti ve hoşuna gidiyor.oğlumda önce"ııııı,aaaaaa,eeeee"ile başlayıp sonra"annnnn,ennnnn,mımmmmm,nınnnn"gibi devam ettti.sonra o oldu sana"annnnneeee,babbbbbaa,emmmmmeeee"vs…bu ara" aaaadaaaaa,edddddeee"diyor.bende gidip gelip kim o "ada"çabuk hesap ver diyince komik bir surat ifadesiyle kahkaha ile gülüyor bana.normal yani canım…