Omerinannesi342 15.5 aylık oğlum var onu bırakıp bir yere gidemiyorum WC dahil ☺️ bende annem de kalıyorum dede , 3 teyze de var yani baya mutluyuz fakat sürekli yanında olacağım. Gece defalarca kalkıyor , gündüz ve gece uykusunda 1 saat uğraşıyorum. Ayrılık kaygısı bu dönemler de başlayıp 18 ayda zirve yapıyormuş ,☺️ ayrıca atak veya diş durumu da olabilir. Bizim atak haftamiza 18 gün var. 🥵