Mommysharkk Merhaba 6.ayda normalde 4 aşı vardı sanırım bir aşı çıkarılmış bu aşı nedir neden çıkarılmış bilen varmı
Ata0905 Mommysharkk menenjitin bir türü diye biliyorum cikarilan aşının. Su an hepatit b 3. Doz karma aşı ve çocuk felci yapılıyor. 6. Ayda
DamlaTa Mommysharkk kpa canım. 3. Dozu vurulmuyor. Daha sonra vurulacak. Sanırım bebeğe ağır olmasın diye vurulmuyor
Efemm Mommysharkk cevremde hep 3 aşı diye vuruluyor hepatıt b sanırsam vurulmayanda dogdugu zaman vuruluyo oda
Seda1620 Kpa aşısı çıkarılan aşı 2.ayında 4. Ayında ve 1 yaşında uygulanıyor 6.ay dozu çıkarıldu ve 1 seneden fazla oldu DSÖ aşı takvimini değiştireli. Neden diye sormuşsunuz hemşireyim yapılan çalışmalar sonucu karar veriliyor biliyorsunuz aşı takvimlerine
Mommysharkk Seda1620 yiğenlerim var ve kızım şimdi kızıma vurulmayacak ama yiğenlerime zararı olmuşmudır diye korkuyorum ondan sormak danışmak istedim teşekkür ederim
Seda1620 Mommysharkk yok meral etmeyin herhangi bir zararı olmamıştır artık 3 dozla koruyuculuğundan emin olunduğu için vurdurulmuyor