Nareminannesi Merhaba hanımlar. Benim kızım 6 aylık oldu dolayısıyla 2 numaralı mama almam gerekiyor aptamil çok pahalı ve Bebelac nutrikonfor mu alsam yoksa hipp mi bilemedim Bebelac nutrikonfor nasıl?