Merhabalar, bebeğimiz 40 günlük. Reflü ve gaz sıkıntımız var maalesef. Ağlama krizleri, ıkınma inleme… sab simplex kullanıyorduk (günde 1-2 kez 5er damla veriyorduk sağlık ocağındaki hemşire sadece gaz sıkıntısı olunca verin demişti ) yeterli gelmedi başka bir doktora gittik. Bio Gaia ve nurse harveys colex de verdi. Sab simplex yeterli gelmezse bunu da kullanın dedi.
Bu colex’i kullananlar günde kaç kez kaç ml kullanıyorsunuz dr söylemedi eczacı bir çay kaşığı dedi şişede 6 kez 5ml diyor 🤷🏻♀️ Fazla verip de çocuğa zarar veririz diye korkuyoruz
faydasını gördünüz mü nurse harveys colex’in ?
teşekkürler 🙏🏻