mommyyyyy 38,4’ü geçtiğinde veriyorum ben ateş düşürücüyü. Aşı sonrası ateş beklenen bir durum, vücut bagısıklık olusturmaya calısacak. odada cam hafif aralık olsun, nemli bez ile de kasıklarına kompres yapabilirsiniz. Emziriyorsanız sık sık emzirmek en güzeli. geçmiş olsun. ( verem aşısı yapıldıgı için banyo yasak o yüzden yazmadım, normalde ateş durumunda ılık duş önerilir.)