Minnokkunannesi Ay aşısını olduk. Ateşi çıktı. Bir çay kaşığı parol verdim. 50 dk oldu düşmedi. Neler yapmam gerek. Fitilde var evde. İlaç günde 3 kere. Düşmedi 8 saat veremem mi
Sltan45_a Minnokkunannesi ilk önce sakin ol. Rahatla. Şunu düşün hasta degil. Sadece aşını etkisi var. Odanın dercesini düşür. Üzerinde kalın bişey bırakma. Ateş düşürücü ver. Düşmediyse eklem yerlerine ılık su koy buz gibi degil.
Seyma-2436 Minnokkunannesi Üzerindeki kıyafetleri incelt. Soğuk ılığa yakın ıslattığı bezleri eklem yerlerine koy 15 dakika beklesinler