Kızlar beneğim 2 aylık sütüm yetmedi bebeğim şuan aç aptamil mama o zaman küçüğü kalmadığı için 800 gr almak zorunda kaldım bir ay geçti yarı olmadı daha versem bişey olurmu kokusunda bişey yok toz gibide hala bu saatte mamada alama verebileceğim başka bişey varmı onuda bilmiyorum nolur yardım edin bugün bcg aşısıda oldu çok huysuz ne yapıcam bilmiyorum