Burcuu6128 30 ile başlayın kılo takıbıne gore doktorunuz artırır yada devam ettırır tabı bebeğin doymadıgını dusunuyorsanız 60 yapabılırsınız🙂 yanı ben sütüm çok mu az mı hala anlayamıyorum 3 aylık olduk sadece emzırırken agzından cıkartınca damlıyor heralde var dıyorum ben kılo alımından ve çişli bezden anlıyorum beslenmesının yeterlı oldugunu