zmra20 bazı yörelerde kız istemeye bile 3 kez gidilir, bi şekilde uğraşsın torununuz babasız kalmasın kızınızı seviyorum vs desin, ne bileyim bir daha olmayacak desin kendine güveniyorsa tabi. Ama aileniz de mantıklı sebeplerden dolayı ikna olmuyorsa dinlemekte fayda var. Sonuçta o kendi ailesinin sözüne bakıyorsa sizinde ailenizin sözünü dinlemeniz en doğal hakkınız. Ve biz hep kalbimizle düşünürüz ama ailemiz doğruyu görür. Bence iyice bi sakin kalıp düşünün kimseyle değil kendiniz olarak. Artı ve eksileri hesaplayın eğer affederseniz yarın aynı şeyleri yaşarsanız ve aileniz sizi de affetmezse kendi başınıza ayakta durabilir misiniz her şeyi hesaplayın ve öyle karar verin.