slmdnr pek ısıtmıyo,eğer evin kuytu değilse alma boşa. Bende vardı. Ev her yerden soğuk alıyordu. Sadece yatılı bi misafir gelince o odaya açıyodum radyatör yetişkin biri uyuyabilir o ısıda ama çocuklar üşür. Yak sobayı mis gibi üstüne de güğüm köy şu kaynaşın fokur fokur. Ben dengesini sağlar. Kalorifer çok kurutup genizlerini tıkıyo zaten bebeklerin.