Defnebelisinannesi Baharcicegi canım senin bebeğin de 6 ayı geçmiş pirinç unlu muhallebiler yap çorbalarına irmik koy onlar için kilo yapıyor diyorlar ama sağlıgı yerindeyse çokta takma
Baharcicegi Defnebelisinannesi hepsini veriyorum meyveli muhallebi yapıyorum neler yapmıyorum ki ama almıyor sürekli miz miz halinde yemek onun icin iskence ben ise kriz geçiyorum verirken
tubikk44 Baharcicegi benim kızımda o ayda aynı kilodaydı hiç canını sıkma canım bizde aynı durumdayız dr ek gıda ile toparlar dedi fakat güzel yemesine rağmen 8 aylık oldu 7 kilo
Baharcicegi [silindi] hiç hareket etmiyor Hiç hareketli değil ve ayda 1 kilo alması lazım haftada 100 gr değil
Baharcicegi Mehmetim01 oyle ama bu üçüncü mama ve büyümesi gelişmesi gereken zamanda sürekli mama değiştirmek ne kadar doğru ek gıdaya başladım ama onu bile 3 kaşık 2 sonra onu bile birakiyor
Baharcicegi Buglemnannesi sadece mama veriyorum hiple başladık sonra sma geçtik doktor tavsiyesiyle golden goata geçtik bunu bile zorla iciyor
Baharcicegi Fatmagzl_2133 biliyorum az olduğu icin yazdım en pahalı mamaları alıyoruz anne sütüne yakın diye ama boş ek gıda veriyorum. Yogut ağzına koyduğumda cildiriyor alerji durumu yok hep kontrol ettim
Pankek Baharcicegi Benimki de öyle. 6 kiloydu en son. Kilosunun az mı çok mu olduğunu anneler daha iyi bilir. Bakma sen
mirvey Baharcicegi hiç sıkıntı yapma her bebek farklıdır ancak deneyerek bebeğinin ne içeceğini bulabilirsin ben ağtamil kışladım bebeğinde aşırı gaz yaptı kendisinde gazlı bir bebekti bebelac geçtik şuna gayet iyi aptamili zorla yediriyordum çok aşılmadıkça yemiyordu ama bebelac yiyor sende deniye deniye bulacaksın bir sabretmem gerek sadece allah kolaylık versin sana önerim bebelac bide sma dene istersen
Albayrakokur Evet bebeğin biraz zayıf ama sağlığıylailgili problemde yokdeğilmi benim de bebeğim çok zayıf doğdu ilkten stümde gelmedi hipp kullandım allah için bebbeğim iyitoparladı denederim pişman olmassın canım hem organikte mama bütçe olar zorlar ama senin bu u dşünmiceni biliyorum oyüzden dene derim
Baharcicegi Albayrakokur hipotez kullandım fayda etmedi golden goat aldık pahalı zaten onuda içmiyor içerse zorla
Mrvmuaz Baharcicegi golden goat ve sma kullandim ikisinde de gayet guzel kilo aldi. Digerlerini kullanmadığım için bisi diyemiyorum.
Cilek Baharcicegi B Baharcicegi Benim bebeğimde öyle neler yapıyoruz yemesi için bazen oluyor 18 saat yediremiyorum, aptamil ve hipp denedim hiç birini sevmedi aptamil çok gaz yaptı evolvia kullanıyorum ve çok memnunum kilo alımıda hızlandıı baya iyii hatta tavsiye ederim bi deneyin doktorumuzda evolviayı öneriyor
Minigim_1606 Baharcicegi Sma kullanıyorum ve memnunum canım. Bi yakınımda evolvia kullanıyo o da memnun. Dene istersen..
Ege35 Baharcicegi içine çok az pekmez atıp denemeni tavsiye ederim. O şekilde emerse bir kaç defa ara ara iyice emene kadar o şekilde ver sonra koyma alışır o şekilde
Ruya_Hayal Baharcicegi benim bebişi emziriyorum ama sütüm az geliyor Bebelac veriyorum bebeğim 34 günlük 2650 doğdu suan 3.400
minicikellersss Baharcicegi SMA SMA SMA 😊 7 aylık 9 kilo.. 5. Ayına kadar evolvia kullandım sonrasında Alerji yapmaya başladı ve kilo alımı durdu Sma ya geçtik kilo almaya başladı zayıftı… ama şuan 9 kilo çok derseniz 4 kilo olarak doğdu hesaplarsak normal
Cilek minicikellersss nasıl bi alerji Yaptı acaba ? Bebeğimin yüzünde bazen isilik gibi oluyor ondan olabilirmi acaba bizde evolvia kullanıyoruz
minicikellersss Cilek Egzama oldu canım tüm vücut ve yüzü , çok şükür geçti mamasını hemen değiştirdik… birde doktorumuz Bioderma kremini şampuanını verdi , hemen aldık 2 haftadır yeni yeni geçiyor çok yoğundu
minicikellersss Cilek hemen değiştirmeni tavsiye ederim … hele bide Evolvia Plus kullanıyorsan çok yoğun alerji yapabilir