Kızlar ya özellikle doğum yaptıktan sonra kemik ağrılarım başladı şuan çok hissedilir seviyede artık bebişi bırakıp biyere de gidemiyorum onuda götürmek istemiyorum bi kan tahlili versem iyi olacaktı değerler açısından ama öyle bi imkanım şuan için yok sizde de oldu mu böyle emzrrken bile artık kolum ağrıyo ki kızım oyle cok tospik falanda değil ilerde naparım siye düşünüyorum geceleri daha da arttığını hissediyorum emzrrken uzanyrum kolumun ustune hemen ağrıyor bir de hamilelikle başlayan huzursuz bacak sendromu da var çok yaşlandığımı hissettm şuan😂 var mı tavsiyelerinz doğal karışımlar vitaminler ??