İyi akşamlar. 7,5 aylık bebeğim doğduğundan beri mama içiyor anne sütü içmedi. Bir kaç gündür ise hiç içmiyor zorla veriyorum tutturabilirsem içiriyorum. Ek gıdasını alıyor acaba sadece ek gıdayla doyar mi? Mama içmese bir sıkıntı olur mu içmediği icin içim hiç rahat değil.