Esra93 evet yaptırdım doktor ve yardımcısı sempatik güler yüzlü telefondan randevu aldık gittik sünnet bölgesine iğne yaptı 15 dk bekledik uyuştu sonra sünnete başladı içeri girebiliyorsunuz sünneti yaptı fitil ve batikon yazdı bunun dışında bezine pişik kremi sür dedi başka bir şey yapmama gerek var mı dedim yok dedi Bebeğimi orda emzirdim uyudu eve geldikten bir kaç saat sonra 1-2 saatimiz biraz ağla biraz dur şeklinde geçti ondan sonra sanki hiç bir şey olmamış gibi sorunsuz geçti çok şükür atlattık bu arada eve gelince fitil vermeye cesaret edemediğimden bir çay kaşığı calpol verdim yaklaşık sanırım 2 saat sonra da cesaretimi toplayıp fitil vermiştim bezlediğim zamanlarda da bezine bolca krem sürdüm sünnet bölgesine de batikadin sıktım başka bir şey yapmama gerek olmadı