kızlar merhaba, kızım kabız oldu 2 gündür kakasını yapamıyor 2 gün önce yaptığında ağlayarak biraz kalın yapmıştı.şimdi de ağlayarak yaptı ceviz büyüklüğünde yapmış tek parça.poposu baya kızarmış ve çok zorlanarak yaptı. Zeytinyağı koyuyorum her yemeğine armut yoğurt verdim hep ama bi yumuşama olmadı ne yapmamızı önerirsiniz?