Selam anneler bebeğim 7 aylık göğsünde sürekli kuruluk oluyor elini sürekli oraya götürüp kaşıyor bunun başka bi nedeni olabilir mi yoksa bildiğimiz cilt kuruluğu mu?Geceleri Sürekli uykusundan uyanıyor,ağlıyor bu yüzden.Eli sürekli orda Mustelanın nemlendiricisini kullanıyorum fayda etmiyor sanırım bi önerisi olan var mı?Sadece göğsünde başka bir yerinde yok