ogretmen61 uyanmaz canım zaten mamayı açıktigi için değil alışkanlık için istiyorlar muhtemelende her gece aynı saat aralıklarında beslenmek istiyordur alışkanlık olduğu için.benim oğlum da alışkanlıktan hep aynı saatlerde kalkardı ben o şekilde yaptım ve bıraktı geçenlerde gündüz az yediği için gece beslenmesi yapim aç karnına uyudu diye ama asla içmedi oysaki bırakmadan önce uykuda bile olsa kapardı biberonu.