Zeytin yağı ver.çay kaşığının ucuyla.eğer öyle içemezse sütüne karıştır bi kaç gün yap.yapacaktır.ki bu kadr yapmadığı için doktor ilaç vermesi gerekirdi,10günü geçince kabız sayılıyor.ben hem mama hem süt veriyorum iki gün yapmayınca bile çocuk çatlayacak duruma geliyor.biraz zeytin yağı katıp süte mamaya öyle içiriyorum .yapıyor rahatlıyor.korkma hiç bişi olmaz Allah’ın izniyle .bebeklerimiz ayıda aynı