Mircet papatyakz benim bebeğimdede vardı doktor kozmetik alerjisi olabilir dedi sampuanını deterjanını değiştirdim eşyalarını iki kez durulama yapıyorum canım geçti çok şükür
Gokcen_26 papatyakz canim sicaktan olmus olabilir. Ya kalin giydrdin ya evin cok sicak . Bunlar dglse alerji olabilir
mina00 papatyakz evet ondan, benım kızımında yuzunde oluyo ben fazla cıkolata yıyınce, bırkac gun yemeyın gecmezse doktora bas vurun
papatyakz Mircet aslında doğduğundan beri aynı markaları kullanıyorum ama iki kez durulamayı bende yapıcam ve zıbınlarını özellikle giydirmeden önce ütülüyorum
papatyakz Gokcen_26 evim genelde 23-24 derece uyku tulumuyla uyutuyorum nasıl giydireceğimi se şaşırdım artık 😞