Merhaba güzel anneler,
Bebeğim 6 aylık ve sadece kanguruda uyuyor son 1 haftadır böyle önce emiyor sonra başlıyor ağlamaya kanguruya alana kadar ağlıyor naparsam yapayım 😔 5. Ayda memede bende yatarak uyutuyordum çok iyiydi 4. Ayda ayakta ve memede sallayarak uyutuyordum sürekli değişik stillerde uyumak istiyor sıkılıyor heralde 🙄 napıcam ben bu kanguruda uyutma olayını belim boynum ağrıyor artık ya gece dahi uyansa emiyor sonra kanguruya alınca susuyor bitek var mı benim bebeğim gibi olan ne yapabilirim yardımcı olun lütfen 🙏