Umuthepvar yaa kıyamam.rabbım bol sağlık uzun omur versın.benım kızmda 31 haftalık 1.200 doğdu 900 grama kadar düşmüştü.72 gun kaldı kuvezde 50 gun yoğun bakımda cıhazlara bağlı yaşadı.hıc umıt yoktu neredeyse cok hastaydı.senı cpk ıyı anlıyorum.yenı anne oldun cok tazesın lohusalık var acayıp duygusalsın.ama ınankı goz acıp kapayınca gecıyor hep ıyı duusn guclu ol.senın guclu oldugunu hısseder derdiler bana.ınanmazdım ama guclu oldugumda farkederdm.daha ıyı derdı doktor.ne kadar guclu ve mutlu olmaya calısırsan rabbıme sukredersen,allah sana en guzelını verecek.suan ımtıhandasın.sakın ısyan etmeki daha kotu seyler olmasın.bu durumdayken cok ısyan eden anneler oluyor.ben asla ısyan etmedım.ama atlattm cok sukur.suan 5 bucuk aylık ek gıdaya başladık.ınankı ilk cektığım fotolarına bakınca ağlayasm gelıyor ne kadar zayıfmış küçükmüş dıye.nasıl bakmışm kucagıma almışm ne kadar soğukkanlıymısm dıyorum.bana burdan moral verırlerdı.6-7 aylık olmuş kendı cocukları tabı onlar nerden bılıcek derdım.ama yok be.zor evet gecmıo sanıyorsun ama gectıgınde okadar mutlu oluyorsn kı ağlıyorsn mutluluktan.opmeye kıyamıyorsun.uzaktan kokluyorsun.gozyaşlarımla buyuttm ben kızımı şükürler ederk.gecelerı ağlayaark allahım onu bana bağışla nolur dedm.once allaha sonra peygamberımze emanet ettm ve yurekten ınandım onların cocugumun yanında olduguna.sende boyle dusun ve kendını motıve et.sen mutlu oldukca onun durumu daha ıyıye gıdecek.en ozel annelerden bırısn.bız premature annelerı cok gucluyuz.sende oylesın💕💕💕