Canım hiç üzülme benim oğlumda başta sarılık oldugu için biberon ve emzik kullanmak zorunda kalmıştım memeye yatırdıgımda ağlıyordu onunla birlikte bende ağlıyodum, sütümü sağıp biberonla veriyodum bi sabah uykudan yeni uyanmıştı annem memeyi vermeyi bi denesene dedi ve alış o alış şimdi mükemmel emiyo çok şükür Allaha, darısı başına kuzum anlıyorum seni🙏🏻