tugceerva06 Mommyishome 1 ay önce babası internetten toplu almış onları kullanmak zorunda kaldık aşkım dün bitti 2 numaralar yoksa sıkıyordu gevşek bağladım son zamanlar hep iz çıkıyordu
Mommyishome Ayyucebanu kokusundan dolayı prima almıyorum. Bi tek pure kokmuyormuş. Onu aldım ama o da taşırdı 🤷♀️
kahvekolik_anne Nuraysenur külot bezler beden olarak küçük bence o yüzden sıkıyor bi numara büyük alın
Nuraysenur kahvekolik_anne evet kesinlikle bir numara büyük alınmalı çok küçük külot bezler beden olarak. Bir de bir sürü almıştık indirimde diye😞
BebekELO Alt üstü bez degilmi hepsi aynı bebislerin popişide sabit durmuyor ki illaki tasiracak tabiki ee birde dolu dolu yapıyorlarsa normal normal degilmi yani anlamadım ki
Mommyishome BebekELO valla aslında bence de öyleydi. Ama geçen gün bununla ilgili post açtım başka bez tavsiyeleri için. Çünkü sürekli üst baş değiştirip yıkamaktan yılmıştım. Ama bezi değiştirdim yine taştı. Benimki biraz boklu galiba 😂
Aysess38 Mommyishome ah aynı durumdan muzdaribim .. en iyisi bim in bezi de işte bakmayın onun da içeriğine temiz değil zararlı kimyasallar var diye duyduğumdan geçtim sleppye ama o da ne kadar doğru bilmiyorum ki🙄😐
Ege35 Mommyishome 7 kilo oğlum 3 numara ama biraz küçük geliyor bir sonrakini 4 numara alacağım. Sleppy bin kalıbı diğer bezlere göre bir tık küçük
Aysess38 Mommyishome prima da kullandım ondada oldu taşma 😕🙄 bebeğimin kakasından dolayımı ki acaba çok sıvı afedersiniz ishal gibi yani bu yüzden mi ki😐 ama normal değilmi yani anne sütü alıyor henüz 3aylık
Mommyishome Aysess38 evet biz de 4 aylığız. Kakası sıvı oluyor. Sleepy nin emiciliği iyi değil diye düşündüm aslında ben de. Ama aynı şey prima pure da da oldu. Ek gıdaya geçene kadar kakalar sıvı oldukça biraz kıyafet yıkıcaz sanırım 😂
Berfin988 Aysess38 genelde popişe baskı olduğu için taşıyor sıvı olduğunda benimde öyle ama genelde yanlardan taşıyor 🙄🙄🙄
Huzurlu Mommyishome bizde 6 kiloyuz 3 numara kullanıyorduk pek memnun değildim açıkcası bacaklarında hep bi iz sorunu 🙄 eşim bu sefer molfix almış gayet memnun kaldım 👍🏻
Aysess38 Berfin988 olabilir dediğiniz gibi diğer ay da bakalım olmazsa bi de molfix deniycez .. (nerdeyse denemediğiz bez kalmadı )