Ay20 Bebeğimin elleri hep ağzında ve çok tükmük oluyor köpük köpük. Bugün spaya gittiğimiz yerde fizyoterapist bi sonra ki ay diş geliyo sanırım dedi öyle bi şey olabilir mu daha çok erken değil mi?:/
mina00 Ay20 aa gercektenmı? Benımkınınde agzından sureklı tukuruk akıyo agzındakı suyu kopurtuyo elını agzına goturmek ıstıyo cekıyorum 3 ay 4 gunluk
Nuraysenur Ay20 3 aylıkken benim kızımda öyleydi bir kamyon salya akıyordu ağzından. Ellerini hep ağzına götürüyordu 6 aylık oldu hala diş yok😏
busramerve Ay20 benim bebeğimin de 2. ayda belirtileri başlamıştı ama 6 aylıkken çıkardı ilk iki dişini.
Ay20 Atlas2020 acaba bu durumun olumlu bir yanı var mı acaba ya birde acayip huysuz olmaya başlatı normalde çok sakin bir bebek:/ öylede olunca olabilir Mi acaba dedim
Atlas2020 Ay20 tam gününü tamamlayan bebekler gelişimlerini erken tamamlarmış bi yerde izlemiştim kimi bebek erken başlıyor bazı şeylere normal yani
Agustosbocegi Ay20 disin ne zaman gelecegi belli olmaz biz de uc bucuk ayligiz ama iki ayliktan beri salya kopuk el bogazina kadar giriyo doktor ay ay yapacaklarini soyluyodu zaten normal yani bunlar
Gokcen_26 Ay20 bnmkide 3 aylk ayni dedigjn gibi ama dis oldugunu dusunmuym ellerini farketti . Dünyayi boyle boype taniyck bitin buldugunu agzina gotirck