Merhaba kızlar 🌸 kızım 1 yaş 8 günlük oldu, alerjik bir bebek o yüzden çoğu besini tüketemedi yeni yeni vermeye başlıyoruz. Keçi sütlü labne yedi sorun olmadı, sonra inek sütlü yoğurtla çorba yaptım kek yaptım derken şimdilik bir şey yaşamadık. Dün doktorumuz kontrolünde keçi sütü ile muhallebi yapıp verebilirsin dedi. Ben bunu deneyeceğim ama sizler nasıl yaptınız kızım çok yemek seçiyor bana önerisi olacak var mıdır aranızda, postlarda aradım ama istediğim gibi bilgi bulamadım genelde içirmekten bahsediyorlar 🙄