Ssultannn 2907202067 doktorumuz sağlık ocağının verdiği ne demir ne de kan damlalarını önermişti kan için sidefer kullanıyorum hiç sıkıntıda yaşamadım
_Ahlas_ 2907202067 ben kullanıyorum yarım saat öncesi ve sonrasında bişey vermemiş olman gerekiyo hiç kusmadı benim oğlum..
2907202067 iki_tospik_annesiii deniyorum 1 haftadır da aç karnına verince bisey yok ama tok verince yani biraz emsin öyle verince kusuyor
iki_tospik_annesiii 2907202067 ben hep tok karınla denedim ama hep kustu o yüzden vermekten vazgeçtim🤷♀️ Dvt3 damla kullanıyorum ama 1 aylık olduğundan beli
2907202067 iki_tospik_annesiii devit 3 bizde kullanıyoruz 4. Ay aşımızda başka isimli olarak verdiler ona gectik
Mrsarslan41 Bizde kabizlik yapti doktorun onerisi ile FERMIX marka aldik kabızlık vs sorunu kalmadı hiç
ZeynepNehir Benim doktorum şu şekilde söyledi: emzirdikten 45 dk sonra 3 damla, iki emzirme sonrası tekrar aynı şekilde, emzirdikten 45dk sonra ver dedi. Bu şekilde kullanıyorum, kusma yapmadı.