8080 Anneler benim ilk bebeğim de bazı doktorlar 4. Aydan itibaren kısa kısa oturtabilirsiniz demiş te siz ne zaman oturtmaya başladınız 🧸🧸
biranne11 8080 Bebeğin eğer oturmaya meyilliyse 5. Aydan sonra yavaş yavaş başlayabilirsiniz kısa kısa. Zaten o kendini belli edecektir
Azsekerlikahve 8080 ben 3 ayda kucağımda biraz yatay pozisyonda oturttum. 4.ayda doktor destekle 15dk oturtabilirsin demişti. Şuan 5buçuk aylık hala destekle pturmaya çalışıyo ama öne doğru eğiliyo otururken yani oturamıyo
T-24 8080 gelişim geriliği vardı birde vitamin eksikliği vitamini tamamlamak için b2 ve Q10 ilaçları kullanmaya başladık ve vitamin kısmen tamamamlanınca oturdu
biranne11 8080 büyüyolar 🎀 Korkmayın onları seyredin sadece onlar ne yapması gerektiklerini çok iyi biliyorlar ❤️
Azsekerlikahve 8080 oturtmak istiyorum da oturmuyo . Mama sandalyesinde oturuyo sadece oda emniyet kemeri olduğu için
iki_tospik_annesiii 8080 4 buçuk aylıkken yavaş yavaş oturuyordu. Şimdi 6 ay 21 günlük desteksiz oturuyor 🐥
h_yigit2 8080 bizde 4 ay 8 günlüğüz 10 gündür yavaş yavaş kucağımda oturtmaya başladım çok hareketli maşallah oyun halısında dönmeyi oyuncaklara uzanmaya da çabalıyor çok şükür bakalım neler bizi bekliyor🙇♀️🙇♀️
Symsag 8080 doltorumuz 4. Ay muayenesinde 15 gün sonra oturtabilirsin demişti, bende 4,5 aylık oturtmaya başladım
TugceAna 8080 3 ayında destekli oturtmaya çalıştım kucağımda tabi ki anca 6 ayan gelince yastıkla falan oturabilir hale geldi acele etmemek gerek çocuk eninde sonunda oturuyor biz çabaladığımızla kalıyoruz
incognito 8080 4 aylık olmadan ana kucağında boynunu, belini kaldırıyor sürekli oturmaya çalışıyordu 4 aylık olunca doktorun da izniyle kısa kısa oturmaya başladık.
DogaLina 8080 ortopedi doktorumuzun tavsiyesiyle 6.ayinda oturtmaya basladim. 5 gun icinde desteksiz oturur hale geldi. cok hevesliydi