Bebegim sabah 10 da kafasını koltuğun başına vurdu ama hiç ağlamadı tahta değildi basi içinde var ama tahta dışı kumaş kusma gözlerde kayma fln yok ama normalden fazla uyudu 6 aylik 3 uyku yapıyoruz normalde bugün fazla yaptık uyanıyor oynuyor fln ama içinde bir şey oldu uykuya meyil nedir yam anlamadım hiç uyanmamak mi yada uyandıramami ? Nolur yardım edin annem bisi yoktur olsa ağlardı kusardı fışkırarak gözlerde kayma fln olurdu abartma fln dedi ortalık da kötü durduk yere götürüp de bebeği hasta etme diyor eşime de dedim oda annemle aynı uyku seti kafamı karıştırdı