Kuzeyimelif Sezeryan sir ağlasan sonra sorun yalıysan oldu mu dikişler açılır mı bir zarar verir mi dikişlerin üzerindede var haliyle kıl sorun yalıysan varsa yazabilir mi
Hll20 Kuzeyimelif canm dogum yaptktan 55 gün sonra gittim yaptrdm hicbir sorun olmadi. İkinci gebeligimde sezeryandi onda da bisey olmadı. Korkulacak bisey yok canm icin rahat olsun.
Thesra Kuzeyimelif Hiçbir sorun olmaz merak etmeyin tamamen psikolojik hazır olduğunuzu hissedin yeter ekstra bir acı olmuyor