Merhaba arkadaşlar 3 bck aylık bebeğim var doğumdan snra 3 kere adet oldum kasim ayında hiç olmadm 2 kere test yaptım birşey çıkmadı ilkkez böyle gecikme yaşadım düzensizlik normal mi yada hamile olsam testte çıkarmiydi mutlaka.. fikirlerinize ihtiyacım var emzirmeyle alakalı olabilir mi?