Kızlar oğlumun testisinin biri yukarıda duruyor. Biri aşağıda ben bunu 2 ay öncede fark etmiştim ve doktora söylemiştim o da normal demişti. Bende abarttığımı düşündüm. Oğlum şimdi 5 aylık ve doktor bey testislerinin birinin yukarıda olduğunu söyledi ultrasona gönderdi. Sonuç üzerinede çocuk cerrahına sorup bana dönüş yapacağını onunda fikrini alacağını söyledi. Ultrason kağıdında bir sorun Tespit edilmediği yazıyordu. Bugün aradı ve çocuk cerrahı bir daha ki ay kontrolünde ona uğramamızı söylemiş testisin inmesi lazımmış 6. Aya kadar . O zaman bize net birşey söyleyeceklermiş. İnternetten araştırdım ameliyat gerekliymiş öyle bir durumda. Bunu yaşayan var mı ? Nedir ne yapmalıyım , nasıl bir süreç ? İçim içimi yiyor insallah bir sorun olmaz 🙏