Mommy_Bird benımde dun atesım vardı ınıp cıkıyodu gece baya terledım, uyumadan once ılac aldım vıtamın bıde kan ılacı sabaha atesım dusdu sımdı ıyıyım , burnunuza sogan suyu dokun cok cok ıse yarıyor gecenlerde grıp olucakmıs gıbıydım bebegım ıcın acısına katlanıp yapdım hemen gectı