Melisasbasi Premature benim kizima gaz yaptı begenmedim 🥴 gazliydi daha da azdirdi diyim suan bebelac gold Nutrikonfor kullaniyorum
Zeynepomer96 Premature fiyatı uygun ama içeriği pek temiz değil doktorum aptamil ve hipp önerdi biz hipp kullanıyoruz 1 senedir çok memnunum her ay düzenli kilosu boyu gelişiyor
Dkem05 Premature ben Premature ben cok memnunum humana 1 humana 2 humana 3deyz suan hepsni kullandm kilo aldirimi gayet iyi
Premature Zeynepomer96 birisinin adı var , fiyat değil içerik önemli bence bakıyorum aynısı neden daha çok para verip ismi var diye aptamil alıyım diye düşündüm ve humanayı buldum kararsız kaldım ama denicem bakalım yaramazsa gene aptamile dönücem
Premature Zeynepomer96 https://gidadedektifi.com/2017/08/02/devam-sutleri-incelememizle-ilgili-genel-degerlendirme/ burdan bakabilirsin canım humana daha iyi