Melisasbasi 3 ay 17 gunluk 90 cc veriyoruz 2 saatte 1 ama çok sık 🙄 biraz arayi acsak diyorum bu seferde karni çok şişiyor gibi geliyor sadece mama aliyor kilosu 7 kg istedigi kadar ver derseniz ne versem aliyor hic diliyle itmiyor 🥴 bende vermiyorum o yuzden cok acaba kac vermek lazim ya
Erenin0809annesi Melisasbasi benimki 3 aylık ben 150 cc veriyorum canım iki saatte bir bazen bir saatte bir falan 😊 maşşallası var bebeğinizin
frambuazliturti Melisasbasi sıkıntı yapma canım hiç benim oğlum 40 günlükken 3 saatte bir 150 cc içmeye başladı. Fazlasını diliyle itiyordu azınla da asla durmuyordu ağlıyordu. Ben de çok konktum doktorumuz o kendini bilir istediği kadar ver dedi. 3 aylıkken 7150 gr filandık biz de. Şu an 7 ay 2 günlük hala 150 içiyor 🤷🏻♀️ Kulomuzda yavaş yavaş gidiyor. O yüzden sıkıntı yapma ne kadar istiyorsa o kdar içsin o bilir kendini. Yapabilirsen eger mama arasını en az 3 saat yap bence çünkü diğer türlü dışarı çıkmak filan sorun oluyor
Zerin1234 Melisasbasi benim 16 günlük bebeğim emziriyorum da toparlanması için arada mama veriyorum 60 cc aczacı vermişti ölçeği acaba az mı sütümü sağıp veriyorum bazen 30 cc bazen 60 çıkıyor bebeğim hiç uyumaz hep ağzını arar acaba doymuyor mu
Grkm_12 Biz 2 ay 18 günlüğüz 4 saate bir 120 cc içiyor bebelac kullanıyorum 2 aylıklar için böyle olması yazıyor
2bebelianne__ Benim kızım da 2 ay 27 günlük 120 cc içiyor 130 versem diliyle itekler 120 de tam doyuyor 2 saate bır veriyorum genelde
Melisasbasi 2bebelianne__ kg si kac acaba ben cok kilo aliyor diye korkuyorum ya 3 bucuk ay 7 kg korkuttu
Yasonunannesi 2bebelianne__ çok degilmi 2 aylik bebek icin obez olmazmi bebek ? Benin kızım 5 aylik 130 140cc içiyor
Synmannesi 5 ay 9 günlük kzım zor içiyor 120 mama 3 saatte ve 7200 kilo bence maşallah senin kızının kilosu çok iyi maşallah benimki zayıf :( ayına göre çok iştahsız
Melisasbasi Synmannesi bende cok kilo aliyo diye korkuyorum ya 7 kg sinir 3 ayda 🥴 itsee neyse bizimki hic itmiyo valla
dgntgb Melisasbasi 3 ay 3 günlük 6500 kilo 120-130 içiyor 2.5-3 saatte doyunca diliyle itiyor. Her bebek farklıdır itmiyorsa doymuyodur. Mamadan kimse şişmez kilolu da değil bebeğiniz ayrıca :)
Synmannesi Melisasbasi canım Allah korusun çok verirsek obez olur yanlış anlama rabbim korusun evlatlarımızı midesi sen çok verdikçe hep ister midesi büyür bas edemezsin ona göre ayarla KESK’e sütümüz olsa anne sütü obez yapmaz mama yapar :(
Melisasbasi Kocak yok gayet iyi ben bile bazen 60 veriyorum 70 veriyorum bizimkine az vermeme ragmen kilolu ya
Melisasbasi frambuazliturti ay teşekkür ederim yaa bende korkuyorum.cok obez falan olur diyee icim rahatladi ☺️
mom1626 Melisasbasi 3 aylikken 3 saatte bir 120 cc iciyordu, su an 5 ay 23 gunluk hala ayni. O yuzden kilosuna takilmayin, bebisler cok akilli, kendileri ayarliyor 😊 Hatta araya dis falan girdi o yuzden 120 cc bile icemiyor.
Melisasbasi mom1626 ayy iyi bari yaa korkmayim o zaman yani bazen itiyor aslinda ama genede korkuyordum 😁
Leonmam Melisasbasi bende 3 aylikken 90 veriyodum ama emmek istiyosa yeniden ben biberon cikarip emzigi veriyodum hemen o emmesi devam etsin diye belki sadece emmek istiyodur mama degil bi dene bakalim. Olmadi 100 110 falan verebilirsin
Melisasbasi Leonmam ben emzigi en son radde de firlattigi zaman mama veriyorum baya oyalaniyo emzikle ama acikinca cildiryor 😅