Oğlum da 10 ay 22 günlük emekliyor yürümek istiyor sürekli elinden tutup yurutmemi istiyor çok yoruluyorum.Geceleei mama için uyanır oldu 2 kere falan içiyor gündüzleri 120 iciyor.Bugun boy kilo baktik eşimle 3 aydır doktora gitmiyoruz kendimiz ölçtük boyu 84 cıktı internete baktim üst sinir 82 diyor çok fark yok ama üst sınırı geçse ne olur diye düşündüm eşim 1.70 ben 1.62 yim yani kolo önemli değil de takildim.Anne demiyor dede baba diyor başka bir şey yok