Merhaba tatlı ve yorgun anneler
Pazartesi günü eşim ameliyat olacak kayınvalidem eşime refakatçi olarak kalacak ben kalmayacağım hem bebek küçük hem virüs çok arttı riskli olduğu için. Ben ameliyata girdiği ve çıktığını görüp eve döneyim bebeği kendi anneme bırakayım diyorum ama ne kadar süt sağıp bırakmalıyım bi seferde ne kadar içmeli bilmiyorum. Bebeğim 40günlük sadece anne sütü ile besliyor. Her bebeğin içtiği farklı olabilir belki ama en azından 3-4 saat idare edecek kadar ne kadar süt sağıp bırakmalıyım ? Sizler ne kadar sağıp veriyorsunuz?