Merhaba arkadaşlar ben sağlık sorunlarımdan dolayı 8 aylık kızımı memeden kesmek zorundayım bunun için mamaya ve devam sütüne alistirmaya çalışıyorum fakat ne biberonla ne de kaşıkla hiçbir şekilde istemiyo farklı biberon uçları farklı mamalar denedim uykuda verdim istemiyor. Suyu biberonda içiyor fakat mamayi içmiyo bu arada ikinci cocugum bu ilkinde bu kadar zorlanmamistim değerli fikirlerinizi benimle paylasirsaniz çok sevinirim