Merhaba kızlar kaç gündür çaresizim ve ne yapacağımı artık bilmiyorum, lütfen yardım edin bebeğim 50 günlük 3 gündür kabizlik vardı dün artık lavma yaptık ondan yaptı ama bugün yine aynı karnı taş gibi ve ağlamaktan uyuyamıyor, sizler neler yaptınız yardımcı olursanız çok sevinirim