OzgE_K açıklamanız mantıklı gibi gözüksede,yanlış bi düşünce tarzı bence.Sütünü aldığınz annenin ne yiyip içtiği,bebeği zehirleyip zehirlemiyeceğini kaliteli süt olup olmadığını bilemeyiz,helal süt mü bilemeyiz.Zaten fazla sütün önemi yokki,kaliteli süt lazım bebeklere.Sütü satın aldın diyelim,bebeğine yaramiyacak.Ee ne anlaml kaldı.Mama alsın en azından çocuk gelişir onu bilirsiniz.