Öncelikle merhaba bu benim ilk postum nette uygun bi açıklama bulamadığım için belki bu platformda bilgisi olan vardır diye buraya yazıyorum.. Oğlum 7 aylık olcak nerdeyse yaklaşık 2 3 aydır testislerinde belirgin halde tüylenme oluştu ilk başlarda sarı renk şimdi ise siyah renge büründü ilk çocuğum ve daha önce hiç karşılaşmadığım için aile büyüklerine çocuğu olan diğer yakınlara danıştım çok normal bebek o dökülür gibi tepkiler aldım bu sebeple çok ciddiye almadım yalnız dün farklı bi sebeple gittiğim çocuk doktoru normal olmadığını söyleyip bizi endokrine yolladı testi yapıldı ve total testesteron değer normalin çok altında çıktı ( normal değer= 1,75 / 7,81 ) bizim ise 0,10.. aynı durumla karşılaşan bilgisi olan varmı yardımcı olurmusunuz?