Canım bizimde vardı kan uyuşmazlığı uzayan sarılık oldu kızım 2 aya yakın sürdü sonra gectı gıttı allahın izniyle dr ne diyorsa onu dinle canım şimdi bebek uyur uyanmaz saat tutmadan bol bol emzir uyanmaz eşini yuzunu ılk bezle sıl. Altını ac inşallah gecer bizim 12 çıktı dogdu gün 3 gün canım dr bize 6 gun cok yuksek olacak dedı ama bakmamıştı kanına o gunku kadar sarı degıl dedı