Ek-istanbul Yapılan çok yanlış eşim dün akşam dayısının taksisinde yardım için gece çalıştı bi baba nöbetçi eczane dolaşmış bayada kötü durumdaymış eşimde ne oldu yapabilceğimiz bişey var mı demiş 3 günlük bebekleri varmış eşimin sütü azda olsa geliyordu bugün tamamen gitti çocuk açlıktan helak oldu mama bulamıyorum demiş eşimde hemen beni aradı bizdeki mama durumu nasıl diye hemen gel poşete koyuyorum biz verelim yarın gün içinde markette bulabilirler dedim bir daha biz verdik bütün gece üzüldüm ama çok kötü bi durum.. Bugünde eşimle markete gittik eksik görmeye baktım hiç bir mamanın 1numarası yok diğerleride tek tük var bunda bi iş var diyordum ki bu postu gördüm. Eğer stok yapıyorlarsa gerçekten yazık 3kuruş fazla kazanmak için bu yapılmaz helede dün geceki babanın halini gördükten sonra..